تعمیر گیربکس بی ام و 528 | تعمیر گیربکس bmw 528i | تعمیر گیربکس bmw 528

تعمیر گیربکس بی ام و 528 | تعمیر گیربکس bmw 528i | تعمیر گیربکس bmw 528 با گارانتی 12 ماهه کتبی

تعمیر گیربکس بی ام و 528 | تعمیر گیربکس bmw 528i | تعمیر گیربکس bmw 528

تعمیر گیربکس بی ام و 528i یکی از خدمات تخصصی گیربکس کار ایرانیان می باشد که لازم به ذکر است که تعمیر گیربکس bmw 528i در گیربکس کار ایرانیان با یکسال گارانتی کتبی به مشتریان ارایه می شود تا در اینباره با خیالی راحت تعمیر گیربکس بی ام و 528 خود را به ما بسپارند. ابتدا اندکی پیرامون ماشین bmw 528i و مشخصه های این خودرو می نویسیم. این خودرو یک خودرو متوسط در میان مدل های مختلف سری 5 می باشد که موتور 2.0 لیتری توربو 4 سیلندر دارد. قوانین سخت گیرانه گمرک ایران برای واردات ماشین ها و خودروهای لوکس (با موتور های بیش از 2.5 لیتر) منجر شده است که این خودرو یکی از سریعترین خودروهای مدل سری 5 قابل عرضه در بازار کشور ایران محسوب شود. موتور این خودرو با تولید 245 کیلومتر بر ساعت شتاب 0 تا 100 را در 6.2 ثانیه طی می کند که بسیار سریع می باشد و باید بگوییم گیربکس بی ام و 528i از مدل 8 سرعته اتوماتیک می باشد که عملکرد تحسین‌ برانگیزی دارد و در نوع خود بی نظیر است و تعمیر گیربکس بی ام و 528i نیز به تبع آن عملکردی تخصصی می باشد که ما مدعی هستیم بدان اشراف کامل داریم و به صورت تخصصی و با 12 ماه گارانتی کتبی تعمیر گیربکس بی ام و 528 را انجام می دهیم. خودروی بی ام و 528i که مجهز به امکانات ایمنی و رفاهی زیادی است که در ادامه به برخی از این موارد اشاره خواهیم کرد و در ضمن توضیحاتی در مورد تعمیر گیربکس bmw 528i نیز ارایه می دهیم.

تعمیر گیربکس بی ام و 528

تعمیرات گیربکس بی ام و 528 | تعمیرات تخصصی گیربکس bmw 528i | تعمیر گیربکس bmw 528 با گارانتی 12 ماهه

تعمیر گیربکس bmw 528i امری تخصصی است که از منظر فنی بسیار پیچیده است و باید توسط متخصصان حرفه ای و خبره گیربکس اتوماتیک بی ام و سری پنج انجام شود. ما علاوه بر تعمیرات تخصصی انواع گیربکس های خودرو از سری های مختلف، تعمیرات تخصصی گیربکس بی ام و 528 را نیز به صورت کاملا تخصصی با قیمتی مناسب و 12 ماه گارانتی ارایه می دهیم. اگر دنبال تعمیر گیربکس اتوماتیک بی ام و ۵۲۸ هستید و گیربکس خودرو شما شما دچار مشکل شده و صداهای غیر معمول می دهد، با گیربکس کار ایرانیان تماس بگیرید تا جهت حضور شما در تعمیرگاه هماهنگ شویم.

تعمیر گیربکس کلاس‌های مختلف ب ام و در گیربکسکار به صورت تخصصی انجام می پذیرد و از جمله آنها می توان به گیربکس هایی که در دهه گذشته در خط تولید قرار داشته‌اند اشاره کرد:

  • ب ام و سری ۱ در بخش خودروهای کلاس بدنه شهری سایز کوچک، کوپه (Coupe) و روباز (Convertible)
  • ب ام و سری ۲ در بخش خودروهای کلاس بدنه شهری سایز کوچک، کوپه (Coupe) و روباز (Convertible) و GT
  • ب ام و سری ۳ در بخش خودروهای کلاس بدنه اسپرت سدان سایز کوچک (Compact Sedan)
  • ب ام و سری ۴ در بخش خودروهای کلاس بدنه اسپرت سدان سایز کوچک (Compact Sedan)
  • ب ام و سری ۵ در بخش خودروهای کلاس بدنه سایز متوسط (Mid Size Sedan)
  • ب ام و سری ۶ در بخش خودروهای کلاس بدنه کوپه اسپرت و روباز
  • ب ام و سری ۷ در بخش خودروهای کلاس بدنه سدان سایز بزرگ (Full Size Sedan)
  • ب ام و سری X در بخش خودروهای شاسی بلند سایز کوچک، سایز متوسط و سایز بزرگ
  • ب ام و سری i در کلاس خودروهای الکتریکی و هیبریدی با توانایی بالا

تعمیر گیربکس بی ام و 528 در دسته خودروهای بی ام و سری 5 قرار دارد و در صورتی که خواهان تعمیر گیربکس اتوماتیک بی ام 528 می باشید، کافیست با ما تماس بگیرید تا هماهنگی های لازم جهت مراجعه حضوری فراهم شود.

بهترین تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک بی ام و در تهران

افراد زیادی ادعای بهترین تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک بی ام و را دارند و انتخاب بهترین ها همیشه کاری دشوار و سخت خصوصا در شهری مانند تهران است. تعمیرگاه گیربکس گیربکسکارایرانیان با سابقه کاری درخشان در زمینه تعمیرات انواع گیربکس اتوماتیک بی ام و من جمله تعمیرات تخصصی گیربکس بی ام و 528، در خدمت شما عزیزان است تا ضمن تعمیر گیربکس bmw 528i شما 12 ماه نیز گارانتی کتبی ارایه دهد. ارایه گارانتی 12 ماهه برای تعمیر گیربکس این اطمینان را به شما خواهد داد که خیالتان من باب تعمیر گیربکس خودرو bmw 528i راحت شود و با خیالی راحت به گیربکسکار ایرانیان اعتماد نمایید.

حالت اضطراری گیربکس اتوماتیک bmw 528i به چه معنایی می باشد ؟

هنگامی که خودرو bmw 528i دچار نقص فنی می‌شود، کامپیوتر گیربکس bmw 528i دستور می‌دهد تا گیربکس به حالت دنده ۳ منتقل شود، تا بدین صورت فشار کمتری به گیربکس خودرو شما وارد شود و از خرابی های بیشتر گیربکس bmw 528i جلوگیری کند و راننده نیز از این موضوع آگاه شود. در این جالت شما باید خودرو را به تعمیرگاه منتقل کنید.

لرزش خودرو bmw 528i هنگام حرکت ناشی از خرابی گیربکس bmw 528i است ؟

لرزش خودرو bmw 528i ممکن است بابت خرابی گیربکس نباشد و در بعضی مواقع علتی غیر از خرابی گیربکس bmw 528i دارد مثل، خرابی در دسته موتور یا خرابی در پلوس یا بکسواد کردن (هرز چرخیدن) صفحه کلاچ‌ها.

چرا گیربکس bmw 528i من زوزه می‌کشد ؟

در ابتدا باید بگوییم که اگر خودروتان را به تازگی خریدید، زوزه کشیدن گیربکس bmw 528i معمولا به علت کیفیت ذاتی گیربکس بی ام و 528 است. صدای زوزه گیربکس bmw 528i می‌تواند دلایل مختلف دیگری نیز داشته باشد از جمله تیز شدن دنده‌ها (مجموعه دنده سیاره‌ای و دنده‌های دیفرانسیل) به خاطر کارکرد بالا و فشار روغن، کیفیت بد مونتاژ و در نهایت عدم درگیری صحیح سطوح چرخ‌دنده‌ها با یکدیگر که این موارد عموما در مورد خودرو بی ام و 528 نادر است.

چرا گیربکس خودرو bmw 528i من تقه می‌زند ؟

علت اصلی تقه زدن گیربکس اتوماتیک ناشی از ایراد برقی است. خرابی و یا پارگی در دسته موتورهای گیربکس bmw 528i نیز می تواند عامل دیگری در تقه گیربکس خودرو بی ام و 528 باشد.

چرا گیربکس bmw 528i خلاص می‌شود ؟

خلاص شدن گیربکس bmw 528i به معنی خارج شدن از حالت D و قرار گرفتن در N است. علت خلاص شدن گیربکس bmw 528i مواردی مثل خرابی دنده‌های گیربکس، بریدن دنده پمپ روغن (اویل پمپ) خراب شدن توربین، هرز شدن پلوس، نداشتن روغن در گیربکس می‌باشد.

سرویس دوره ای روغن گیربکس اتوماتیک bmw 528i شامل چه مواردی می باشد ؟

سرویس دوره ای گیربکس bmw 528i شامل بازدیدروغن ، تعویض روغن و تعویض فیلتر گیربکس می باشد و در شرایط استاندارد باید این تعمیرات هر ۲۰ هزار کیلومتر تا ۳۰ هزار کیلومتر انجام شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گیربکس کار ایرانیان

آدرس تعمیرگاه اصلی : جنب اتوبان همت غرب جنب پمپ بنزین پل شهدای کن - تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک گیربکس